• Robocizna (usuwanie awarii, wymiana części) - usuwanie awarii, wymiana części oraz wszelkie prace specjalistyczne nie objęte stawką ryczałtową są rozliczane wg stawek roboczogodzinowych określonych w cenniku. Pierwsza godzina naliczana jako pełna, potem naliczanie co 30 minut na początku każdego okresu.
• Podane ceny usług powyższego cennika obowiązują do 30-ciu kilometrów od siedziby firmy. Poza tym obszarem płatność za dodatkowy kilometr wynosi 1,50zł brutto. Dojazd do klienta jest naliczany według stawki kilometrowej liczonej na trasie firma – klient - firma z najbliższej lokalizacji: 42-202 Częstochowa ul. Jagiełły 60.
• Dostęp do urządzeń - klient jest zobowiązany zapewnić swobodny dostęp do urządzeń. W przypadku braku swobodnego i bezpiecznego dostępu, serwisant jest uprawniony do odmówienia wykonania usługi. Serwis urządzeń na wysokości powyżej 4m wymaga udostępnienia podnośnika z obsługą.
• Odpłatność za wykonane usługi serwisowe jest realizowana przelewem po wykonaniu usługi w ciągu 14 dni na podstawie protokołu odbioru prac i wystawionej faktury VAT. Dla klientów zalegających z płatnościami obowiązuje przedpłata.
• Części/materiały eksploatacyjne - klient jest każdorazowo informowany o dodatkowych kosztach oraz formie płatności w celu wyrażenia akceptacji ich pokrycia. Wszystkie wymienione podczas serwisu części i materiały eksploatacyjne są płatne osobno.